©2019 by De Zinhoeve. Privacy

 

Digitaal platform met video's bij Sharons boek "Persoonlijk leiderschap"

Voor meer balans tussen levenskwaliteit en zakelijk succes

 
 

Mildheid

Meditatieve oefening voor zelfzorg met liefdevolle vriendelijkheidswensen

 

Masculien/feminien leiderschap

Activeer je zorgsysteem voldoende

 

Office yoga

laad je batterij op en ontdoe je van de negatieve stemmingsoverdracht van anderen

 

Minder stress en meer energie op het werk of tijdens meeting

Introspectieve zelf-check oefening, ontspanningsademhaling en energizing office yoga oefeningen die je kan toepassen op het werk

 

Mindfulness oefening voor meer welzijn

Door in deze meditatie aandacht te schenken aan je gevoelens, laat je ze toe en voorkom je dat ze je overnemen op ongepast momenten.
De functie van gevoelens is om gevoeld te worden, niet om erover na te denken of om ze weg te steken. Dat geeft namelijk  problemen zoals sociaal ongepast gedrag (je wordt kwaad op die collega terwijl de werkelijk oorzaak van je frustratie een partnerruzie de dag ervoor is) en verkeerde keuzes maken door niet te erkennen hoe je je werkelijk voelt.

 

Mindfulness oefening voor rust in je hoofd

Sta dagelijks 1-5' stil bij jouw GEL:
Gedachten/Emoties/Lichaam.
Deze meditatieve zelf-check helpt je om de geest vrij te maken en op termijn (bij dagelijkse beoefening) meer mentale fitheid en stressbestendigheid te ervaren.

 

Prioritiseringsoefening

Plan je dag meer volgens wat belangrijk is en laat je niet verleiden door alles wat dringend (maar minder belangrijk) is. Dit schept meer voldoening, rust en beter time-management.