©2019 by De Zinhoeve. Privacy

Digitaal platform met video's bij Sharons boek "Persoonlijk leiderschap"

 
Boek.jpg
 

Mildheidsoefening voor rust en veiligheid

  • Activeert je zorgsysteem en wekt gevoelens op van: verbondenheid, kalmte, aanvaarding, vrede met wat is, "ik ben oké zoals ik ben"

 

  • Antidote voor de opjagende, ziekmakende of angstaanjagende vicieuze cirkel van van werkdrive, prestatiegerichtheid, angst en kwaadheid, die je ervaart in je jaag- en gevaarsystemen.

 

De roep om feminien leiderschap voor veiligheid, rust en verbinding (los van geslacht)

Hoe kan je als leider vertrouwen uitstralen en rust en verbinding creëren in deze onveilige, onduidelijke en steeds veranderende crisis-tijd? 

Waarom is het noodzakelijk als leider om evenwicht te houden tussen ontspanning en verbinding tegenover prestatie- en doelgerichtheid? 

 

Hoe komt het dat je in onveilige, stressvolle tijden waarin medewerkers angstig, moe en opgejaagd zijn de beste resultaten boekt met feminien leiderschap vanuit je zorgsysteem?

Welke effecten boekt feminien leiderschap op verbinding en stressreductie bij je medewerkers volgens wetenschappelijk onderzoek?

 

Bewegingsvideo voor meer kracht & vertrouwen

Je positieve stemming op je medewerkers of omgeving overdragen

Je beschermen voor negatieve, angstige of opgefokte stemmingsoverdracht in groep of winkel

De impact van je gedachten op je welzijn te verhogen.

Je zorgsysteem activeren door rust, vertrouwen, vrede in te ademen' en negativiteit en angst los te laten.

Je energie opladen met een eenvoudige bewegingsoefening

 
 

Mindfulness oefening voor meer welzijn

Door in deze meditatie aandacht te schenken aan je gevoelens, laat je ze toe en voorkom je dat ze je overnemen op ongepast momenten.
De functie van gevoelens is om gevoeld te worden, niet om erover na te denken of om ze weg te steken. Dat geeft namelijk  problemen zoals sociaal ongepast gedrag (je wordt kwaad op die collega terwijl de werkelijk oorzaak van je frustratie een partnerruzie de dag ervoor is) en verkeerde keuzes maken door niet te erkennen hoe je je werkelijk voelt.

 

Mindfulness oefening voor rust in je hoofd

Sta dagelijks 1-5' stil bij jouw GEL:
Gedachten/Emoties/Lichaam.
Deze meditatieve zelf-check helpt je om de geest vrij te maken en op termijn (bij dagelijkse beoefening) meer mentale fitheid en stressbestendigheid te ervaren.

 

Prioritiseringsoefening

Plan je dag meer volgens wat belangrijk is en laat je niet verleiden door alles wat dringend (maar minder belangrijk) is. Dit schept meer voldoening, rust en beter time-management.